V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nás můžete kontaktovat na [email protected] nebo telefonicky na +420 736 469 212.
Místo výkonu práce: Pardubice – Semtín
Pracovní náplň
- Zajištění kompletní organizace, plánování a realizace nákupu v souladu s obchodní strategií.
- Realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů.
- Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek.
- Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení.
- Práce v účetním systému SAP.
- Vytváření statistik výše objemu objednávek za dané období včetně kvantitativního a kvalitativního hodnocení jednotlivých dodávek
- Vedení účetních podkladů z realizovaných dodávek zboží.
- Navrhování nových dodavatelů a zalistování nových položek do objednávkového systému firmy.
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Praxe v oblasti strategického nákupu
- AJ na komunikační úrovni, NJ výhodou
- Řidičský průkaz sk. B
- Znalost práce v účetním systému SAP
- Dobré komunikační schopnosti, týmová spolupráce, zvládání stresových situací, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a flexibilita
- Výpis z trestního rejstříku
Nabízíme
- hlavní pracovní poměr na plný úvazek
- motivační složku mzdy – osobní ohodnocení
- náborový příspěvek 10 000 Kč
- odměny – čtvrtletní, roční, při pracovním a životním výročí
- odměnu za doporučení nového zaměstnance 11 111 Kč
- zkrácenou pracovní dobu na 7,5 h.
- 5 týdnů dovolené
- dotované obědy za 19 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění až 900 Kč měsíčně
- příspěvek na dětské aktivity
- vzdělávání a osobní rozvoj
- Multisport karta
- poukázky unišek